۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در کرج
امتیاز شما به این مطلب ؟
5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم ۰ تا ۱۰۰ ثبت شرکت در کرج و البرز را به شما توضیح دهیم که یکی از مناطق دارای پتانسیل در زمینه‌های مختلف از جمله ثبت شرکت است. پس اگر قصد ثبت شرکت در کرج را دارید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید. اگر سؤالاتی در این زمینه داشته باشید به احتمال زیاد در انتها به جواب سؤال‌های خود خواهید رسید.

معرفی شهر کرج از لحاظ صنعتی و اقتصادی

استان البرز و شهرهای آن مثل کرج به دلیل هم‌جواری با پایتخت دارای امکانات و ویژگی‌های بسیار زیادی هستند و تعداد زیادی از چالش‌ها و مشکلات مربوط به استان تهران را ندارد. به همین دلیل تمایل به فعالیت صنعتی و یا اقتصادی در این استان افزایش پیدا کرده است.

همچنین البرز و کرج به دلیل همسایگی با 4 استان بزرگ و صنعتی دیگر و مسیر ارتباطی با 11 استان ایران یکی از بهترین شهرهای با پتانسیل بالا برای انجام انواع فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و صنعتی است.

انواع ثبت شرکت در کرج

به صورت کلی تعداد مشخصی شرکت را در ایران می‌توان به ثبت رساند که  ثبت شرکت در کرج نیز شامل ان می‌شود. در ادامه به صورت خلاصه هر کدام از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

ثبت شرکت اریکه

مدارک ثبت شرکت در کرج

برای ثبت شرکت در کرج نیاز به یک سری مدارک و اسناد است که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

  • مشخص است که برای ثبت شرکت نیاز به مدارک هویتی و شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه شرکا و مدیران شرکت است.
  • همچنین هر کدام از شرکا و هیئت مدیره شرکت باید دارای گواهی سوءپیشینه باشند (برای این کار نیاز به گرفتن هیچ نوع گواهی نیست در صورت که افراد سوءپیشینه نداشته باشند، استعلام به صورت آنلاین انجام می‌شود و مراحل ثبت ادامه پیدا می‌کند).
  • در ادامه نیاز به ارائه دو نسخه از اساسنامه شرکت و دو نسخه از اظهارنامه شرکت است.
  •  همچنین نیاز به دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی نیز وجود دارد.
  • دو نسخه از صورتجلسه هیئت مدیره شرکت.
  • از دیگر اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در کرج خط تلفن همراه برای هر کدام از اعضا است که به نام خودشان باشد.

در ابتدا این مدارک را جمع‌آوری و سپس اقدام به ثبت کنید تا کمترین زمان ممکن را برای این فرآیند سپری کنید.

در مقاله مدارک ثبت شرکت اطلاعات جامع‌تر راجع به مدارک بخوانید.

مدارک ثبت کردن شرکت در کرج

مدارک ثبت شرکت در کرج

پرطرفدارترین نوع ثبت شرکت در کرج

با بررسی آماری که در مورد ثبت شرکت در کرج انجام می‌شود به این نتیجه رسیده‌ایم که شرکت‌های سهامی خاص و همچنین شرکت‌های با مسئولیت محدود بیشترین طرفدار را در میان ثبت‌کنندگان شرکت دارند. البته شما باید سعی کنید با توجه به هدف و نوع نیازی که می‌خواهید پاسخ دهید نوع شرکت خودتان را انتخاب کنید.

ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

به زبان ساده شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه‌ی اساسی و پایه‌ای آن را سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. هر سهامدار شرکت به اندازه‌ی سرمایه و در نتیجه آن به اندازه سهمی که دارد نسبت به تعهدات، هزینه‌های شرکت و … مسئولیت دارد. برای تأسیس شرکت سهامی خاص نیاز به حداقل سه نفر است. همچنین سهامی خاص حتماً باید قبل و یا بعد از اسم شرکت به صورت واضح و شفاف درج شود.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در کرج

شرکت مسئولیت محدود همانطور که از اسم آن مشخص است محدودتر از شرکت سهامی خاص است. برای ثبت این نوع شرکت حداقل به 2 نفر نیاز است و با هزینه 100 هزارتومان می‌توان آن را به ثبت رسانید. به صورت کلی فرآیند ثبت آن بسیار ساده‌تر از شرکت سهامی خاص است. واضح است که عبارت مسئولیت محدود نیز باید قبل و یا بعد از اسم شرکت به صورت شفاف درج شود.

سازمان ثبت شرکت در کرج

تلاش کردیم در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد ثبت انواع شرکت در استان البرز و کرج را مورد بررسی قرار دهیم. اما در صورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید از سایت ثبت شرکت در البرز به آدرس اینترنتی https://al.ssaa.ir  مراجعه کنید و از آن‌جا اطلاعات رسمی و تغییرات مربوطه را دریافت کنید.

مراحل ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج مثل هر جای دیگری نیازمند سپری کردن یک سری مراحل است که در این قسمت به اختصار آن‌ها را برای شما تشریح می‌کنیم تا در صورتی که قصد ثبت شرکت را دارید با این مراحل آشنا شوید. همچنین این موضوع را باید بدانید که این روزها ثبت شرکت در ایران به صورت اینترنتی انجام می‌شود اما یک سری مراحل ارسال مدارک و امثال آن از طریق پست انجام می‌شود.

  • در اولین مرحله باید نوع فعالیت خودتان و متناسب با آن اسم شاخصی را برای شرکت انتخاب کنید. مدت زمان و فعالیت شرکت باید به صورت دقیق و شفاف مشخص شود.
  • بعد از مراجعه به سایت ثبت شرکت‌ها، فرم‌های مربوطه را به دقت و صحیح پر کنید. باید 5 نام انتخابی منحصر به فرد را برای شرکت در نظر بگیرید تا یکی از آن‌ها تأیید نهایی شود.
  • در مرحله بعد نام و مشخصات اعضای شرکت و سمت‌ها، عناوین و سهام هر کدام باید به صورت دقیق مشخص شود. عکس‌های برابر اصل شده شرکت‌نامه، اساسنامه و همچنین اطلاعات مربوط به آن‌ها باید در سامانه مربوط به صحت ثبت شود.
  • بعد از صحت اطلاعات وارد شده توسط شما باید آگهی در روزنامه مربوطه همراه با اطلاعات کامل شما ثبت و منتشر شود.

این مراحل را به طور کامل در مراحل ثبت شرکت بخوانید.

هزینه ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت مثل هر فرآیند قانونی دیگری مستلزم پرداخت یک سری هزینه است. هزینه ثبت شرکت یک عدد ثابت نیست در صورتی که شما هر کدام از این شرکت‌ها را انتخاب کنید هزینه ثبت آن نیز متفاوت می‌شود. اما بعضی دیگر از هزینه‌ها از جمله هزینه‌های مربوط به اداره پست، تمبر، تشکیل پرونده، درج آگهی روزنامه و … هزینه‌های ثابتی هستند. اما در کل این هزینه، هزینه ثابتی است و نسبت به هدف و رسالتی که برای تاسیس شرکت خواهید داشت کاملا منطقی و قابل توجیه خواهد بود.

کلام آخر

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد به صورت کلی استان البرز و شهر کرج از آن‌جایی که به لحاظ جغرافیایی با چندین استان تجاری و صنعتی دیگر همجواری و همسایگی دارد می‌تواند به یکی از مراکز قابل توجه برای انجام انواع فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و در نتیجه آن ثبت انواع شرکت‌ها باشد. اگر قصد انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری دارید و همچنین تمایلی به پرداخت هزینه‌های جاری زیادی در استان تهران ندارید کرج می‌تواند یکی از مقاصد جذاب و کم‌هزینه‌تر برای شما باشد.

در صورتی که باز هم نیاز به مشاوره درباره  ” ثبت شرکت در کرج ” یا استان البرز را دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبت اریکه ایرانیان استفاده نمایید. ثبت اریکه با داشتن افراد مجرب و متخصص و با در نظر گرفتن تمامي موازين و مقررات، راهنمای ٢٤ ساعته شما كارفرمايان محترم به صورت آنلاين و حضوري در تمامی مراحل همراه است.

سوالات متداول

01 پرطرفدارترین شرکت های قالب ثبت در کرج چیست ؟
با بررسی کلی شرکت های ثبت شده در کرج می توان به این نتیجه رسید که پرطرفدارترین ثبت شرکت در کرج عبارت است از : ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص
02 تفاوت بین ثبت شرکت در کرج و سایر شهرهای کشور چیست ؟
از لحاظ قوانین و مراحل و مدارک ثبت شرکت در کرج با دیگر شهرها هیچ تفاوت خاصی ندارد و فقط واحدهای ثبتی آن با دیگر شهرها متفاوت می باشد .