ثبت شرکت در کیش + مدارک، مراحل و هزینه
امتیاز شما به این مطلب ؟

کیش که یکی از جزایر محبوب خلیج فارس به شمار می‌آید. به دلیل موقعیت جغرافیای بی‌نظیرش، تجارت بین‌المللی خیلی خوبی در آن در حال انجام است. ثبت شرکت در کیش که در سال های گذشته، رشد بی‌نظیری در جهت صادرات و واردات هم داشته است توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.
این جزیره که با کشورهای امارات متحده عربی، بحرین و عربستان مجاورت دارد، تبدیل به یکی از مناطق آزاد تجاری و صنعتی شده است. امروزه تقاضای بسیاری بنا به تمام دلایلی که ذکر کردیم برای ثبت شرکت در جزیره کیش وجود دارد. عده زیادی از متقاضیان ثبت شرکت در این شهر از روند ثبت، مراحل و مدارک مورد نیاز اطلاعاتی ندارند که در این مطلب قصد داریم صفر تا صد ثبت شرکت در کیش را با شما در میان بگذاریم.

فواید ثبت شرکت در کیش

مزایا و فواید بسیاری با ثبت شرکت در کیش برای صاحبین کسب‌وکارها به ارمغان می‌آید که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. اگر در شهر کیش اقدام به ثبت شرکت کنید، شرکت شما دارای معافیت مالی 20 ساله می‌شود. این در مورد هر نوع فعالیت اقتصادی در این شهر است! امکان صدور و ارسال محصولات به داخل کشور براساس قانون ارزش افزوده از جمله مزایای دیگری است که با ثبت شرکت در کیش از آن بهره‌مند می‌شوید.
به واسطه ثبت شرکت، امکان ارائه خدمات مختلف بیمه‌ای به واسطه نهادهای دولتی و خصوصی هم امکان‌پذیر است. همچنین با این کار شما می‌توانید به نیروهای انسانی ارزان از ملیت های مختلف هم دسترسی داشته باشید. از جمله مزایای دیگر این است که بدون هیچ محدودیتی می توانید برای انتقال ارز به خارج اقدام کنید.
با ثبت شرکت در این شهر از چندین مزیت فوق‌العاده دیگر هم بهره‌مند می‌شوید که با تماس گرفتن با کارشناسان و مشاوران فعال ما در زمینه ثبت شرکت می‌توانید از این مزایا و فواید اطلاع پیدا نمایید.

ثبت شرکت کیش

ثبت شرکت در کیش

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کیش

افراد بسته به نوع شرکتی که قرار است تاسیس شود، باید اقدام به ارائه اسناد و مدارک ثبت شرکت می‌کنند. در ادامه ما به مدارک مورد نیاز برای دو نوع از شرکت های پرمتقاضی در ایران می‌پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص در کیش

برای ثبت شرکت سهامی خاص در کیش به مدارک زیر نیاز دارید:

  • کامل کردن و امضای دو نسخه از اساسنامه به واسطه خود سهامداران شرکت
  • کامل کردن و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص به واسطه سهامداران
  • ارائه دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسان که به واسطه سهامدارهای شرکت و بازرسان امضا شده است.
  • مشخص کردن اولین مدیرها و بازرس‌ها و قبول کردن سمت مدیریت و بازرسی از طرف آن‌ها
  • کپی و برابر اصل شناسنامه و کارت ملی از همه هیئت مدیره، بازرسان و سهامدارها
  •  ارائه کردن رسید بانکی به جهت گواهی برای پرداخت 35 درصد سرمایه اولیه شرکت
  • مجوز فعالیت از سوی مراجع ذی‌ربط

مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش به مدارک زیر نیاز دارید:

  •  دو برگه تقاضانامه ثبت شرکت در کیش
  • دو برگ شرکت‌نامه رسمی
  • مجوز رسمی فعالیت از مراجع قانونی
  • دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی هیئت مدیره و موسسین
  • تامین سرمایه نقدی و همچنین تقویم‌نامه سرمایه غیرنقدی به واسطه شرکا
  • کپی شناسنامه مدیران و همه شرکا

شیوه ثبت شرکت در کیش

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان و مشاوران در زمینه ثبت شرکت مشاوره داشته باشید تا آن‌ ها شما را به طور کامل در جریان مراحل گذاشته و به سؤالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهند. انجام کارهایی مانند نام‌گذاری شرکت، تعیین موضوع فعالیت، تکمیل مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه‌ها و ارسال درست آن‌ها در پاکت‌های مخصوص پستی از جمله کارهایی است که باید برای ثبت شرکت در کیش پشت سر بگذارید.
پس از این تنظیم اساسنامه، شرکت‌نامه و صورت‌جلسات مجمع عمومی و هیئت مدیره جزو کارهای دیگری است که باید انجام شود تا در نهایت ثبت شرکت با موفقیت صورت بپذیرد. البته اقدام نهایی برای ثبت شرکت در کیش، درج آگهی در روزنامه رسمی و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار است. شما مراحل ثبت شرکت را از طریق اداره ثبت شرکت‌ها طی می‌کنید. تک تک این مراحل، روال مشخصی داشته و ممکن است در صورت عدم آگاهی در مورد هر کدام، بخواهید مسیری طولانی را پشت سر بگذارید.
به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از کارشناسی خبره در این زمینه کمک بگیرید. تنظیم اساسنامه، شرکت‌نامه و … جزو کارهای پرزحمت هستند که در صورتی که به درستی انجام نشوند، مسیری که برای ثبت شرکت طی می‌کنید دشوار و سخت می‌شود. به همین جهت قبل از انجام این کارها هم بهتر است که با مشاوران و کارشناسان در ارتباط باشید.

شیوه ثبت شرکت

شیوه ثبت شرکت در کیش

هزینه ثبت شرکت در کیش

هزینه ثبت شرکت به نوع شرکت و دیگر عوامل بستگی دارند. شما بسته به نوع شرکتی که قرار است تاسیس کنید، می‌توانید از کارشناسان ما که در این زمینه فعالیت می‌کنند هزینه‌ها را جویا شوید. نوع شرکت به نوع فعالیتی که قرار است داشته باشید بستگی دارد. اگر دقیقاً نمی‌دانید که از بین هفت شرکت موجود در ایران، کدام شرکت را انتخاب کنید، باز هم نیاز به مشاوره دارید تا خدمات و کارکرد شما به صورت کامل بررسی شده و سپس نوع مناسب آن برای ثبت شرکت در کیش، به شما اعلام شود.

جمع‌بندی

کیش در موقعیت مناسبی از لحاظ تجاری قرار دارد و ثبت شرکت در این جزیره قطعاً موقعیت مناسبی برای صاحبین کسب‌وکار است تا بتوانند به سود و درآمد فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند. اگر شما قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کاری تجاری دارید، اولین قدم ثبت شرکت است. با ثبت شرکت انجام بسیاری از کارهای قانونی برای شما امکان پذیر است و به راحتی به واسطه انجام این کارها می‌توانید به سود فوق‌العاده‌ای برسید.
ثبت شرکت در کیش ممکن است مسئله‌ای پیچیده و زمان بر باشد اما با این حال به نفع تمامی مشاغل و صاحبین کسب‌وکاری است که قصد تولید محصول، صادرات و واردات و … دارند. با تماس با کارشناسان و مشاوران خبره در زمینه ثبت شرکت می‌توانید با تمامی پیچ و خم‌ها و راهکارهای اداری برای ثبت شرکت آشنا شوید.
هر چند که در این مطلب به توضیح هر کدام از مراحل ثبت شرکت پرداختیم اما مشاوران هر مرحله را با جزئیات بیشتری به شما توضیح خواهند داد تا روند ثبت شرکت در کیش برای‌تان راحت و بی‌دردسر شود.

ثبت شرکت در جزیره کیش

ثبت شرکت در جزیره کیش