دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت
امتیاز شما به این مطلب ؟

دبی در حال حاضر به عنوان قطب اقتصادی خاورمیانه شناخته می‌شود و با توجه به پیشرفت روز افزون این شهر و تلاش حاکمان آن جهت جذب سرمایه و نیروی انسانی از سراسر دنیا، موقعیت مناسبی جهت سرمایه‌گذاری و شروع فعالیت‌های تجاری دارد. با توجه به موقعیت فراهم‌شده از سوی امارات جهت ثبت شرکت و وجود مزیت دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت، سرمایه‌گذاران از سراسر جهان به این کشور می‌آیند. شرایط کسب‌و‌کار مطلوب در یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال رشد، دبی را به عنوان قطب تجاری و مالی منطقه قرار داده است.

دبی که توسط گردشگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به طور یکسان ترجیح داده می‌شود، با ایجاد یک برنامه ویزای منحصر به فرد مبتنی بر سرمایه‌گذاری برای اقامت قانونی در این کشور، سرمایه‌گذاران خارجی را تشویق می‌کند و به آنها این امکان را می‌دهد تا آینده‌ای امن برای خانواده و همچنین مشاغل خود بسازند.

چرا اخذ اقامت دبی بهترین است؟

دبی همیشه یکی از بهترین شهرهایی بوده که مردم برای مهاجرت انتخاب می‌کردند. ارتباطات جهانی، کلیدی برای رشد کلان‌شهرهای آینده در این کشور خواهد بود و دلیلی برای ظهور دبی به عنوان یکی از شش شهر جهانی در دنیا است. خط ساحلی بزرگ و هاب جهانی هوانوردی آن، حمل‌و‌نقل و ارتباط مردم از سراسر جهان را آسان می‌کند تا در یک مکان گرد‌هم آیند.

اقتصاد آزاد این کشور همیشه به روی تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی باز بوده و سیاست‌های دولت برای چشم‌انداز کسب‌و‌کار و SME‌ها بسیار مطلوب است. دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت بسیار راحت است. طیف وسیعی از حمایت‌ها توسط دولت برای شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کار در دبی هستند ارائه می‌شود. همچنین، کسب‌و‌کارهایی که در منطقه آزاد فعالیت می‌کنند اجازه دارند که ۱۰۰ درصد از مالکان خارجی با حداقل عوارض واردات باشند.

ساختار مالیاتی کشور دبی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است. مالیات بر درآمد فدرال وجود ندارد و مالیات شرکت‌ها فقط برای بانکداری و صنعت نفت اعمال می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده با نرخ اسمی 5 درصد تعیین‌شده و وضعیت مالیات و چشم‌انداز مالی آن، این کشور را به یکی از بهترین‌ها در جهان تبدیل کرده است.

دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی برای خارجی‌ها پروسه‌ای امکان‌پذیر است اما باید مراحل آن را به دقت بررسی کرد و به درستی انتخاب‌ها را کنار هم قرار داد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. مراحل ثبت شرکت در دبی که باید طی نمایید به شرح زیر است:

  1. انتخاب فعالیت تجاری
  2. انتخاب نام تجاری
  3. امضا اسناد قانونی شرکت جهت ثبت
  4. انتخاب محل کار
  5. پرداخت هزینه‌ها و دریافت جواز کسب
  6. اقدام جهت دریافت کارت مهاجرتی شرکت
  7. اقدام جهت دریافت ویزای شریک/سرمایه‌گذار
  8. شروع فعالیت خود و دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت

مزایای ثبت کسب و کار در دبی

ثبت شرکت در دبی دارای مزایای فراوانی است. در زیر این مزایا شرح می‌دهیم.

1. سیاست های مالیاتی پایین

وجود نرخ‌های مالیاتی پایین در دبی تضمین می‌کند که بدون صرف هزینه زیاد برای مالیات، بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری خود ببرید. علاوه بر این، نرخ مالیات بر ارزش افزوده دبی جز پایین‌ترین نرخ‌های جهان است.

2. امنیت سرمایه گذاری

تمام قوانینی که توسط DED، RERA، و DLD حفظ می‌شوند، منصفانه و حمایت‌کننده نسبت به سرمایه‌گذاران عصر جدید هستند. علاوه بر این، هیچ هزینه‌ی پنهانی وجود ندارد. بنابراین، می‌توانید با اطمینان شرکت خود را در دبی راه‌اندازی کنید. جدا از حوزه قضایی خیرخواهانه، دبی دارای نرخ جرم و جنایت صفر بوده و کشور پر از صلح و آرامش است.

3. مدیریت ویزا بدون دردسر

شما می‌توانید با ثبت درخواست خود به بخش مربوطه، ویزا برای سهامداران، کارمندان، اعضای خانواده و غیره خود دریافت کنید. علاوه بر این، چند ویزا اجباری همراه با مجوز کسب‌و‌کار شما اعطا می‌شود.

مزایای ثبت شرکت در دبی

مدارک ثبت شرکت جدید در دبی

مدارک مورد‌نیاز برای دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت به شرح زیر است:

  • عکس متقاضی ثبت شرکت
  • فرم درخواست
  • کپی پاسپورت کلیه شرکت کنندگان قانونی برای تایید
  • یک کپی از شناسه اماراتی LSA
  • اسناد MoA و LSA (محضری و تایید‌ شده)
  • ویزای توریستی متقاضی ثبت شرکت
  • شماره اجاری جهت تایید قرارداد اجاره فضا / قرارداد پایداری مرکز تجاری
  • تاییدیه‌های خارجی (در صورت وجود)

ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی

مناطق آزاد، حوزه‌های ویژه اقتصادی هستند که در ازای دریافت مجوز فعالیت، معافیت‌های مالی و مالیاتی به مشاغل می‌دهند. در مجموع تقریبا 40 منطقه آزاد در دبی وجود دارد. سازمان منطقه آزاد، سازمان دولتی است که مسئولیت فعالیت‌های حیاتی مربوط به عملیات منطقه آزاد و صدور مجوز را بر عهده دارد.

مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد

مزایای دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت در منطقه آزاد به شرح زیر است:

  • صد در صد مالکیت خارجی
  • بدون محدودیت ارزی
  • مزایای مالیاتی
  • واردات و صادرات بدون مالیات
  • جذب نیروی کار بدون زحمت
  • زیرساخت و ارتباطات عالی
  • اجاره بلند مدت محل
  • افتتاح حساب های بانکی

ثبت شرکت در منطقه اصلی دبی

سرزمین اصلی امارات متحده عربی منطقه‌ای است که به عنوان مرکز اصلی عملیات تجاری عمل می‌کند. این مکان همچنین به عنوان منطقه ایجاد شرکت در خشکی شناخته می‌شود.

مزایای ثبت شرکت در منطقه اصلی

  • برای تشکیل یک کسب‌و‌کار حداقل سرمایه نیاز نیست.
  • فرآیند اخذ لایسنس سریع و آسان است.
  • دریافت ویزای سه ساله و قابل تمدید برای دارندگان لایسنس تجاری و خانواده آنها
  • امکان افتتاح دفاتر و انجام امور تجاری در هر نقطه از دبی
  • ظرفیت فعالیت در هر دو بخش خصوصی و دولتی
  • معافیت‌های مالیاتی شرکت و درآمد بدون نیاز به حسابرسی سالانه در دسترس است.
  • اخذ ویزای کار برای کارمندان و نیروهای شرکت ثبت‌شده

ثبت شرکت در منطقه اصلی دبی

دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت در این شهر زیبا

صنعت تجارت در دبی در حال افزایش است و تصمیم شما برای دریافت اقامت در دبی با ثبت شرکت تصمیم درستی خواهد بود. این کشور به دلیل قوانین سختگیرانه‌ای که دارد، هیچگونه مهاجر غیرقانونی یا پناهندگی را تایید نخواهد کرد. به همین دلیل این نوع اقامت از طریق ثبت شرکت را به صورت کاملا قانونی و با مراحلی بسیار آسان و سریع در اختیار مهاجران قرار داده است. شما پس از طی مراحل اقامت، کارت ملی این کشور (آی‌دی کارت) دریافت خواهید کرد که این خود بالاترین دستاورد برای یک مهاجر در دبی محسوب می‌شود.

برای خواندن مطالب بیشتر مربوط به ثبت شرکت در ترکیه، ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت تضامنی و ثبت شرکت مختلط سهامی   به صفحات لینک شده مراجعه کنید.