طراحی و سئو سایت
امتیاز شما به این مطلب ؟
5/5 - (1 امتیاز)

چرا باید سایت مخصوص خودمان را داشته باشیم؟

این روزها دنیای دیجیتال شاید به اندازه دنیای اصلی ما بزرگ شده باشد. اتفاقات زیادی در این دنیا در حال شکل گیری است! شرکت های مختلفی در این دنیا متولد شده اند و شرکت هایی هم از دنیای واقعی ما وارد دنیای دیجیتال شده اند و این دنیا از زندگی ما جدا نشدنی است! بنابراین کسب و کاری که فقط به شکل سنتی به کار خودش ادامه دهد قطعا بخشی از مشتریانش را که شیفته دنیای دیجیتال هستند، از دست خواهد داد!

طراحی و سئو سایت

داشتن سایت چه مزایایی برای شما دارد؟

1- سایت خوب برای شما مشتریان جدید می آورد.

2- ارتباط و تجربه جدیدی برای مشتریان قبلی شما خلق می کند.

3- استفاده از سایت ها و رصد کردن داده ها هزینه های شما را کنترل می کند.

4- به شما امکان بررسی دقیق رفتار مشتریان، سلیقه و … می دهد.

 

چه سایتی برای شما مناسب است؟

ما معمولا فقط به ظاهر دقت می کنیم! مثلا می گوییم سایت من باید مثل دیجی کالا باشد! اما دقت نمی‌کنیم که پشت هر سایتی فناوری متفاوتی بر اساس نیاز های متفاوتی وجود دارد!

به طور مثال دیجی کالا احتمالا چندین تیم برنامه نویسی و تحلیل داده دارد و از چندین زبان برای برنامه نویسی استفاده می کند. سایت دیگری که از نظر ظاهری مانند دیجیکالا است اما تنها در شهر تهران به تعداد محدودی کاربر کالاهای خود را می فروشد، بنابراین ممکن است صرفا از یک CMS ساده استفاده کند.

بنابراین سایت ها با توجه به نیاز مشتری طراحی می شوند. باید به طور دقیق نیاز شما بررسی شود تا مشخص شود که از چه فناوری و تکنولوژی باید برای شما استفاده شود.

طراحی و سئو سایت

سئو سایت چیست؟

منظور از سئو سایت همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل و یاهو است!

حالا بهینه‌سازی سایت اصلا چه هست و چه مزیتی برای شما دارد؟

طبق تحقیقات انجام شده، اکثرا مردم قبل از انجام خرید اینترنتی و گاها خرید حضوری، تمایل دارند تا درباره کالا مد نظر خود اطلاعات کسب کنند. برای این کار اولین و مطمئن ترین گزینه جستجو در اینترنت است. اکثریت آنها با کلیک بر روی سه سایت اول صفحه و کسب اطلاعات لازم به هدف خود می‌رسند و کمتر پیش می‌آید به سایت هایی که در پایین صفحه نمایش داده شده یا وب‌سایت هایی که در صفحات بعدی وجود دارند سر بزنند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت یعنی تلاش برای ارتقا رتبه سایت در گوگل و رسیدن به رتبه های بالا! 

رسیدن به این هدف کار آسانی نیست، مخصوصا اگر در حوزه‌ای فعالیت داشته باشید که رقیبان شما همین حالا هم کار بهینه سازی و سئو سایت خود را شروع کرده باشند! انجام سئو سایت کار پیچیده و فنی است که نیاز به دقت، هوش، زمان و مهمتر از همه صبر فراوان دارد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ قاصدک به شما کمک میکنیم تا سایتی مناسب با کسب و کار خود داشته باشید و به رتبه های بالا دست یابید. 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر جهت آشنایی با مفهوم و عملکرد سئو و بهینه سازی سایت و طراحی سایت دارید، به وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ قاصدک مراجعه کنید.